حل مشکل فراموشی ویندوز 7
حل مشکل فراموشی ویندوز 7
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

شاید برای شما هم این مشکل پیش آمده باشد که رمز ویندوز خود را فراموش کرده باشید یا اینکه رمز ویندوز خود را فارسی وارد کرده اید و دیگر نمیتوانید وارد ویندوز خود شوید و در دنیای کنونی نرم افزارهای مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد ولی در آن لحظه دسترسی به آن ندارید. در این مقاله سعی کرده ایم راه حل این مشکل را فقط با یک سی دی و یا دی وی دی ویندوز برای شما همراهان دنیای آی تی  قرار دهیم . در ادامه با ما همراه باشید.

 

در ابتدای کار شما باید بوت اول را روی سی دی  رام یا دی وی دی رام خود قرار داده و سی دی ویندوز را بوت کنید و  پس از بالا آمدن صفحه نصب ویندوز، دکمه Next را زده و در این قسمت شما کلیدهای shift+f10 را فشار دهید .

 

 

- پس از اجرا شدن برنامه cmd، شما باید دو  فایل سیستمی ویندوز را باید با هم جابجا کنید . برای انجام این کار، دستور زیر را تایپ کنید:

copy c:\windows\system32\sethc.exe c

 

 

حالا  فایل اجرایی cmd را کپی کنید در پوشه system 32  کپی کنید . برای این کار، از دستور زیر استفاده نمایید:

copy c:\windows\system32\cmd.exe c:\windows\system32\sethc.exe

 

 

 

 

سپس کامپیوتر خود را  Restart کنید  و اجازه دهید تا به صورت عادی، ویندوز بارگذاری شود. هنگامی که صفحه خوش آمد گویی و در خواست کلمه عبور را مشاهده کردید، دکمه Shift صفحه کلید را ۵ مرتبه بفشارید تا پنجره command prompt در حالت مدیر سیستم، نمایش داده شود مطابق شکل زیر:

 

 

در نهایت شما میتوانید با نوشتن کدهای زیر رمز را براحتی پاک کنید .نابراین، دستور زیر را تایپ کنید:

net user

نابراین، دستور زیر را تایپ کنید:

net user

 

 مطابق شکل شما رمز جدید را برای یوزر انتخاب شده قرار میدهید اگر در زمانی که از شما رمز جدید میخواهد کادر را خالی بگذارید پسورد پاک میشود . نکته دیگر اینکه در زمانی که شما رمز جدید را در کادر رمز و در کادر تکرار رمز وارد میکنید شاید چیزی برای تایپ شدن نشان ندهد اما تایپ میشود و رمز جدید اعمال میشود سپس اینتر را فشار دهید .
 

* net user   nameuser

 

هم اکنون رمز شما پاک شده است و شما میتوانید وارد سیستم شوید .

چنانچه در هر یک از مراحل بالا مشکل داشتید می توانید با ما تماس بگیرید و یا در کانال تلگرام با مدیریت سایت و کانال ارتباط برقرار کنید .

آدرس کانال درصفحه اول سایت وجود داردو یا به شماره  و آدرس زیر مراجعه نمایید

شماره تماس :  09339948447

javanisoftware@

gozarsoft@